piątek, 17 kwietnia 2009

Karteczka z motylkiem ...

Ech...marzę o słoneczku, bo uwielbiam ciepełko... U Was tez tak zimno?
Wróciłam strasznie zmarznięta z pracy brrrrrry...
i właśnie rozgrzewam się chwilowo przy kominku z herbatką...a wieczorem napewno rozgrzeję się na treningu ...hehe :)
A w między czasie powstała taka zielonkawa karteczka z motylkiem. I przyznam iz jestem z niej zadowolona, co rzadko się zdarza w moim przypadku :)



Tak i nadszedł weekend...troszeczkę więcej czasu na tworzenie :)
I słodkosci do zdobycia u Yadis do 10 maja :)

5 komentarzy:

  1. ..u mnie pogoda dość ładna ale trudno określić bo ciągle sie zmienia :/ (na rozgrzanie polecam herbatke z miodkiem i cytrynką:)
    i przeeeurocza jest ta karteczka!!!!!!!!!!:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też czekam na słoneczko bo dzisiaj zimno i pochmurno u mnie jest.
    Jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie to myślałam że karteczka w kwadracie jest, patrze niżej a tu prostokąt i już zupełnie inne wrażenie :) karteczka bardzo ładna
    pozdrawiam i razem z Tobą wzywam słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm. umnie jeszcze bylo słonko...choć właśńie przed chwilką popadał deszczyk...:) a karteczka jak zawsze motylkowo piekna!!:)ja kocham motylki, więc tym bardziej mi się podoba...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa forma karteczki, podoba mi się :)
    U mnie też dziś chłodniej, chmurki, ale spadło tylko parę kropli deszczu, a nie ukrywam, że przydało by się go sporo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna :) a z czego sa zrobione czułki motylka?

    OdpowiedzUsuń