niedziela, 31 maja 2009

Powoli wracam...

Powoli wracam do formy...grypa ustąpiła, lecz nadal jestem osłabiona...
w dodatku moje niskie ciśnienie powoduje zawroty i ból głowy...
Ostatnio nic nie stworzyłam ...bo nie mogłam oderwać się od poduszki...leżałam plackiem...
Ciężko mi z tym... :(
***
Dziś rano troszeczkę poczułam się lepiej...
więc powstały ATC do seri "Kolory" i tym razem "Brązowy"
***
Dziękuję moje Drogie za komentarze i odwierdziny :)
*****
***
*







A tu jeszcze słodkości na które się zapisałm :)
u Ewy do wylosowania 6 czerwca -trzy nagrody:
I - Anioł Romantyczny
II - Anioł z serduszkiem
III - Anioł Jesienny
*
Cudne przydasie na blogu MonaLisy -losowanie 2 czerwca



7 komentarzy:

  1. cudne ATC!
    mają taką czystą i romantyczna formę...trochę retro, troche sentymentalne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, nostalgiczne... Kuruj się nadal i dbaj o siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest po prostu piękne. Ślicznie dobrałaś kolory.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm not sure why but this site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back
    later and see if the problem still еxists.

    my webpage ... get rid of heartburn

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the maгvelouѕ poѕtіng!
    I quite enjoyed reаdіng іt, you happen tο be a great аuthoг.

    I will ensure thаt I booκmагk уοur blog and will often come back sοmеtime sоοn.
    I wаnt to encouгage you tо сontinuе youг gгeat posts, havе а
    nice wеeκend!

    Fеel frее tо visit
    my blοg post My Birmingham Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful post however , I was wanting to know
    if you could write a litte more on this subject?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Thank you!

    Here is my weblog: fruit machines for sale

    OdpowiedzUsuń