poniedziałek, 8 czerwca 2009

Więc chodź pomaluj mój świat na ...niebiesko...

Kilka dni temu zaproponowałam Aulik wymianę Atcików... i tak przyszło nam się zmierzyć
z tematami :"Niebieski" i "Morze".
Dziś do mnie przyfruneły cudnie wykonane karty i dodatki których się poprostu niespodziewałam...pokrowiec na komórkę i przydasie...
A wszystko to w odcieniach niebieskiego.
***
Jednym słowem Ulu - urządziłaś mi słodziakową niespodziankę :)
Dziękuję bardzo serdecznie.Milusio na serduchu :)
***
**

Dziękuję Kochane za milusie komentarze :)
W sprawie wymiany Aniołkowo -Atcikowej napiszę do Was e-maile.
Miłego wieczoru...

6 komentarzy:

  1. Murzyni uwielbiaja niebieski kolor, bo zimny...

    Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie śliczne...ja to ostatnio lubie fioleciki...wszystkie jego odcienie..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to akwarela z akrylem pomieszana......:) dzięki kochana za miłe słowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że tak szybko dotarła przesyłka :)
    fajnie mi się robiło w tym niebieskim temacie :))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudną miałaś niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń