środa, 28 października 2009

Karteczka i niespodzinka...

Od dawna przymierzałam sie do wykorzystania tego papieru z nutkami, który zakupiłam na zlocie scraperek w Krakowie. Teraz załuję ze tylko jedna sztukę.Więc muszę oszczędzać.Przedstawiam pierwszą karteczkę.

***

***
Bardzo się cieszę że dołączyłam do zespołu Projektantek.

Niespodziewałam się... to dla mnie niezwykłe wyróżnienie.

Dziękuję jeszcze raz!
Więc zapraszam wszystkich do waspólnej zabawy i tworzenia.



Dziękuję za wszystkie miłe słowa:)
Cudownie, ze jestescie!

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście świetny ten papier w nutki:)

    I oczywiście moje gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie. A kartka jak zwykle piękna i w stylu jaki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Kartka świetna, bardzo fajnie wyszło z tymi nutkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!!
    Kartka piękna, nutki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! I również przyłączam się do gratulacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie po wyróznienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka jest piękna,z ogromnym urokiem:):):)
    Gratuluję zostania projektantką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, taka nostalgiczna...i gratuluję oczywiście nowego "etatu"
    :)

    OdpowiedzUsuń