poniedziałek, 4 stycznia 2010

Zaproszenie na coffee...

...przeżyłam w pracy...było w miarę spokojnie...
i dzień jakoś szybko minął...
Dziś też po światecznej przerwie
pierwszy trening capoeira...było fajnie...
ale do domu wróciłam z rozśiniaczonym czołem i łukiem brwiowym...
pocieszam się tylko tym, że nie rozciętym.
Niestety takie przypadki zdarzają się na treningu ;))
Mogłam uważać ;))
***
Dziś na blogu ScrapMapek
pojawiła się nowa i pierwsza w tym roku
mapka kartkowa autorstwa Brydzi.
A taką poczyniłam karteczkę zaproszeniową...na coffee...
***

Więc Kochane:) zapraszam na razie wirtualnie
ale może kiedyś będzie okazja do spotkania się na ...żywo na coffee..:)
****
Zapraszam do udziału w zabawie mapkowej :)

17 komentarzy:

  1. Fantastyczna !!!!! Pozdrawiam gorąco i miłego poświątecznego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jasne kwiaty,cudnie dodają kobiecości kartce.
    Tiule ,organza i parasolki, kołaczą mi się w myślach gdy na nią patrzę.Romantyczne oczekiwanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypiłam, dziękuję ;-) Była pyszna :-) zwłaszcza po tak uroczym zaproszeniu :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ta kartka przyciągnęła przez kubasa okazałego takiego !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Peniniu,
    cudnia kartka, piękna, stonowana, delikatna :-)
    Wybiorę się do Ciebie na kawkę, jak tylko ciepło się zrobi :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! Takiemu zaproszeniu bym nie odmówiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za kawkę:) i powiem Ci, że piękna ta kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka!Z zaproszenia chętnie skorzystam, bo na kawkę z pierzynką z bitej śmietanki i wiórkami czekoladowymi zawsze ma się ochotę...Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smakowita ta karteczka, a i "rękawicę" kawową chetnie podejmę :D
    a sama proponuję kawę po irlandzku :P
    pozdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. aż się zachciało kawusi...
    uroczy motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Nettika - dziękuję moja droga...miło:)
    *Paperina -piękne słowa i myśli...rozmarzyłam się...uroczo dziękuję:)
    *Aggaw - na zdrówko:)Dziękuję i pozdrawiam :)
    *Rybiooka -buziaczek :)Mnie też takie kubeczki przyciągają :)
    *Bonusia -miło:)
    *Lena_wz - Kochana zaproszenie aktualne:)Będzie mi miło znów się spotkać :)
    *Viva- ach jak sympatycznie :))
    *Ipsa- miło,dziękuję :)
    *Anielina - bardzo dziękuję :))Pozdrawiam !
    *Rafija - dziękuję...ach jak miło kawusia
    po irlandzku :))
    *Ania Konieczna- ślicznie dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jest, już wczoraj jak ją zobaczyłam na blogu ScrapMapek rzuciła mi się baaaaaaaaaardzo w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. *Ludkasz - ślicznie dziękuję, miło:) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, na taką kawkę to w ciemno przychodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. *Brises - ach miło,dziękuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja "kawa" postawiła mnie na nogi.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń