sobota, 2 kwietnia 2011

Wspaniałości od Pappu

Dziś chciałam się pochwalić wspaniałościami, które otrzymałam jakiś czas temu od Pappu.Umówiłyśmy się na wymiankę i otrzymałam taką piękną biżuterię.Uroczą bransoletkę i kolczyki w czerni,w których to zakochałam się od kiedy ujrzałam je pierwszy raz na blogu u Paulinki. W paczuszce otrzymałam również fantastyczną broszkę i brązowe kolczyki kuleczki.

Wszystko takie śliczne :)

***

Paulinko z całego serca dziękuję za wszystko!Kochana jesteś!

***

***

Posyłam ciepłe pozdrowienia:)

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście wszystko piękne. I zaczyna się fajny okres, gdy tę biżuterię będzie można prezentować nawet na co dzień:)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne dodatki,rowniez serdecznie dziekuje za slodkie slowa i komentarze ,Cudnej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze ze wszystko sie podoba :* jest mi bardzo milo
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń