wtorek, 1 listopada 2011

Śpieszmy się kochać...


Dziś dzień pełen wspomnień...przemyśleń o bliskich którzy odeszli,
przemyśleń również o naszym życiu...
Czas refleksji, zadumy i ciszy...
**
Na przełomie kilku lat odeszło bardzo wielu bliskich dla mnie osób,
pradziadkowie,dziadkowie -którzy poświęcili mi bardzo dużo czasu,
ciocie,wujkowie, bliscy sąsiedzi, znajomi
młodzi przyjaciele...
***
Choć nie ma ich tu, to na zawsze pozostają w moim sercu i pamięci...

***
"Czy wszystko pozostanie tak samo,kiedy mnie już nie będzie? Czy książki odwykną od dotyku moich rąk, czy suknie zapomną o zapachu mojego ciała? A ludzie? Przez chwilę będą mówić o mnie,będą dziwić się mojej śmierci-zapomną. Nie łudźmy się,przyjacielu, ludzie pogrzebią nas w pamięci równie szybko, jak pogrzebią w ziemi nasze ciała. Nasz ból, nasza miłość,wszystkie nasze pragnienia odejdą razem z nami i nie zostanie po nich nawet puste miejsce. Na ziemi nie ma pustych miejsc."

Halina Poświatowska
"Opowieść dla przyjaciela"
***

10 komentarzy:

  1. Nasi bliscy już na zawsze pozostaną w naszych sercach, myślach i wspomnieniach [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... To wszystko jest nieuniknione...

    OdpowiedzUsuń
  3. słowa tak prawdziwe...
    śpieszmy się kochać ludzi
    [*] kochanemu dziadkowi

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne słowa. [*] dla wszystkich naszych bliskich, którzy odeszli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten piekny listopadowy dzien co rok nam przyomina abysmy zyli tak aby innym zrobilo sie smutno kiedy odejdziemy..

    OdpowiedzUsuń
  6. [*]dla wszystkich,których kocham,pomimo,że nie ma Ich już z nami...
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech nasi bliscy zyja ciagle w naszych sercach i wspomnieniach.

    OdpowiedzUsuń