piątek, 16 grudnia 2011

I jeszcze raz prezentowo...

Otrzymałam przepiękny prezent od Kajki
z bloga Skarbnica Duszy...
wspaniały haftowany klucz...w moim ulubionym brązie...
oczarował mnie bardzo...
Kajka obdarowała mnie też wcześniej
kilkoma innymi cudnymi haftami...
więc mam już małą przeuroczą kolekcję Jej dzieł...
Niedługo zostaną zawiezione do oprawy
aby mogły zawisnąć w naszym domu...
Dziękuję Kochana z całego serca!
***
***
Od M. otrzymałam przepiękna książkę "Wielka Księga Nalewek".
Jest fantastycznie ilustrowana...
a przepisy rewelacyjne od starych receptur z klasztornej piwnicy mnichów
po współczesne likiery,wina,kremy...
***


***
Serdecznie Was pozdrawiam;)

17 komentarzy:

  1. No to teraz czas się brać do roboty,a za jakiś czas do degustacji,powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. hafciki przepiękne:)a książka rewelacja tylko robić nalewki i degustacja.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Widzę, że butelkę na nalewkę mam szykować jako następny prezent! ;-)
    Buziaki i też dziękuję za prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty. Haft jest tak delikatny i precyzyjny, że patrzę z podziwem. A książkę z nalewkami sama z chęcią bym postudiowała. Lubię bardzo robić naleweczki i częstować nimi moich Zacisznych gości. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śłiczne hafciki! A książka o nalewkach na pewno się przyda. Mój Mąż dostał ostatnio podobną na urodziny - nie wiedziałam, że z tylu rzeczy można zrobić tak pyszne rzeczy :) Oby tylko nie za dużo tych naleweczek! Choć przy takiej pogodzie, to co tam :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty w istocie piękne, chyba byłaś bardzo grzeczną dziewczynką ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne upominki otrzymałaś :)
    Hafty są przepiękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny klucz i cała reszta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne cudowne prezenty:)Musiałaś być baaaardzo grzeczna;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent a książka naprawdę świetna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty :) Mam nadzieję, że się pochwalisz, gdy już zrobisz jakąś nalewkę według przespisu z książki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje pięknych prezentów oby wywoływały uśmiech na Twej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń