niedziela, 21 października 2012

Notes...

Wczoraj i dziś było u nas bardzo słonecznie...piękna jesień oby było tak jak najdłużej choć słyszy się już zapowiedzi zbliżającego się ochłodzenia a nawet śniegu.  Wczorajszy poranek spędziłam na spacerze po cudownym brzozowym lesie. Zabrałam ze sobą aparat, bo tyle tam teraz pięknych kolorów-chciałam zatrzymać je chociaż na dłuższą chwile ...a w między czasie uzbierałam koszyk grzybów.
***
Wieczorem musiałam oczywiście coś twórczo podziałać i tak powstał notes w twardej oprawie,którą obtoczyłam lnianą tkaniną i koronkami.  A do tego o oczywiście  cudowne papiery, wykrojniki i perełki. 
***



                           
***
Cieplutko Was pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. PIĘKNY NOTES!UROCZY SZYDEŁKOWY KWIATUSZEK I CUDOWNA KOMPOZYCJA LISTKÓW DOOKOŁA ! POZDRAWIAM FRANCESCA

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, szkoda, że środka nie pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny notes - to prawdziwy zaszczyt, że mogłam się dołożyć do tego pięknego dzieła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniu to ja dziękuję kwiatuszki cudowne:))Ich delikatność jest wspaniała:))

      Usuń
  4. ale cudowny notesik. Wspaniały jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona Twoimi pracami! Piękne! Dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Posyłam uśmiechy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj znam ja te piękne notesy, które spod Twoich łapek wychodzą- cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze cudnie!!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes pięknie obtoczony, ta koronka nastrojowa, tajemnicy dodaje zdjęcie, kwiatek... kwiaty obok notesu też piękne. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle cudny... i jak zwykle zapisałam go na kompie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes piękny.. zresztą jak każda twoja praca :) Jestem nim zachwycona..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Notes świetny, taki sepiowy (bardzo lubię taką kolorystykę). Gratuluję :)))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze tak pieknej jesieni i spaceru po lesie. Notesik przesliczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Notes jest przepiękny :) A tego zimna to się bardzo obawiam, szczególnie śniegu...jeszcze nie chcę! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, papiery są niesamowite. Piękne połączenie, wyszedł świetny, nostalgiczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje notesy, klimat,kolory, klimat.. cudeńko w każdym calu:))Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas dzisiaj pogoda fatalna,....pada brr,Notesik świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu notesik jest uroczy !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Super notes! Czarujesz Dziewczyno, czarujesz!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Notes zachwycający, kolory jakie lubię, dodatki pięknie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna kolorystyka, calosc jak zawsze zachwyca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje notesy i za kompozycję i za kolorystykę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle wspaniały notes.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna kartka, kompozycja bardzo Twoja, uwielbiam Twój styl :)
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. Peninko zarówno notes w brązach jak i pastelowa panienka są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń