niedziela, 12 maja 2013

Dekory do zielnika

 Dziś chciałam pokazać Wam jak ozdobiłam Dekory do zielnika. Dekory pomalowałam farbą akrylową białą Daily Art oraz rewelacyjną farbą do tablic w kolorze czarnym. Ozdobiłam je płócienną tasiemką w stylu vintage, ornamentem tekturowym oraz perełkami. Takie tabliczki nadają się fantastycznie do wbijania w skrzyneczki z ziołami lub doniczki z kwiatami, i oczywiście można wspaniale na nich pisać.

W sklepie Stonogi.pl znajdziecie wiele kolorów farby tablicowej. Farba jest świetnym produktem, łatwo się rozprowadza na powierzchni i jest bardzo wydajna. Polecam, to dzięki niej możecie świetnie ozdobić różne przedmioty i stworzyć rewelacyjne, pomysłowe, a i czasem bardzo przydatne rzeczy.




***
Pozdrawiam serdecznie!

33 komentarze:

  1. Piękne! Właśnie czegoś takiego potrzebuję do moich pomidorków i ziół :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku...jakie cudne te tabliczki!!!!
    piękne dodatki: tasiemeczka, perełki,różyczka...wszystko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i delikatna, będą cudnie wyglądać śród ziół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tabliczki wyszły świetnie, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ;) ale będzie romantyczny zielnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tabliczki super !!! Jak z renomowanej galerii !!!
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka stworzyłaś...a ja gapa byłam tan niedaleko Ciebie w Krakowie i nawet nie podeszłam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich wypasionych tabliczek jeszcze nie widziałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. tabliczki wprost cudowne, tak mi się spodobały że sama muszę sobie takie zrobić. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Takich eleganckich tabliczek jeszcze nie widziałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie się prezentują.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne ! Aż kusi, żeby zielnik założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie by wyglądały przy zieleninkach:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł. Będą cudną dekoreacją.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudowne pomysły! Te dekory są śliczne i na dodatek bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana to będzie najpiękniejsza i najbardziej stylowa ozdoba każdego kwiatuszka i skrzyneczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, pomysłowe i śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł a wykonanie cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń