sobota, 22 marca 2014

Notesowa wymianka-kto chętny?

Witam Was ciepło...za oknem piękne słoneczko ,bardzo wiosennie i z tą cudowną pogodą przyszedł mi pomysł na zorganizowanie wymianki Notesowej...
Notesiki na pewno się przydadzą na wiosenne zapiski ....co Wy na to?


Zasady: 
*zapisy do 24 marca
*losowanie par 26 marca ( po publikacji sami wymieniacie się adresami )
*wykonaj notesik  (dowolne kolory -co Wam w sercu gra)
o wymiarach około 10 x15 cm -A6 
*czas na wysłanie do 6 kwietnia
*zrób zdjęcie notesu i pochwal się na blogu swoim dziełem 
oraz otrzymanym notesikiem do 15 kwietnia. To miłe gest.
*nie ponoszę odpowiedzialności -jeśli któraś z osób nie wyśle wymiankowego notesu
-wymiankę "monitorujecie" między sobą sami.
***
WYLOSOWANE PARY
1. Pasje Ani i Boei
2. Angel i Agnieszka Adwent
3. J. Dark i Peninia

Pozdrawiam ciepło -Gosia

8 komentarzy:

  1. Notesów nigdy za dużo. Chętnie wezmę udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wezmę udział. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Peninio, zapisać się nie mogę bo ja bardzo początkująca jestem:) Zrobiłam swoją pierwszą kartkę dzisiaj bo tak się napatrzyłam u ciebie że pozazdrościłam:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Aniu napisz do mnie: boeimałpaonet.pl

    OdpowiedzUsuń