środa, 9 kwietnia 2014

Wymianka notesowa i zapraszam na kolejną...

Ostatnio organizowałam wyminakę notesową. Moją para była J. Dark
i otrzymałam od Niej cudowny tajemniczy notes z kluczem w sam raz na sekretne zapiski. 
A moja przesyłka zawierała romantyczny notes z dziewczynką.

Dziękuję bardzo za wyminakę wszystkim osobom, które brały w niej udział.

I zapraszam na kolejną wymiankę.

***
Zasady: 
 *zapisy do 22 kwietnia
*losowanie par 23 kwietnia ( po publikacji sami wymieniacie się adresami ) 
*wykonaj notesik (dowolne kolory -co Wam w sercu gra) o wymiarach około 10 x15 cm -A6 
 *czas na wysłanie do 10 maja 
*zrób zdjęcie notesu i pochwal się na blogu swoim dziełem oraz otrzymanym notesikiem do 15 maja. To miły gest. 
*nie ponoszę odpowiedzialności -jeśli któraś z osób nie wyśle wymiankowego notesu -wymiankę "monitorujecie" między sobą sami. 
***
Wymiankowe pary:

Pasja Kati -Ewelina J-K
Goga- Visell
Tiberianeyes-Karola
Agato.Art-Elżbieta Noga
Shraddha -Anuk_pl
Elżbeta Kubiak- Ulotne chwile
PaNaKo-Peninia
Mag-Boei


Wymieniamy się adresikami i wysyłka do 10 maja. Miłej zabawy!
Pozdrawiam-Gosia

20 komentarzy:

  1. Ostatnio przegapłam, więc chętnie zgłaszam się teraz :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie brałam udziału w żadnej wymianie, więc chętnie coś pokleję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja! dawno się nie wymieniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To ja też się chetnie wymienię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze zdążyłam! Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesik cudny :)
    Wpisuję się na kolejną wymianę.
    Pozdrawiam, Gosiu!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu czy jeszcze można się dopisać;)????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko jestem z Tobą w wymiance notesowej, na Twoim blogu nie mogę napisać do Ciebie maila, proszę o kontakt mala62@interia.eu

      Usuń
    2. Już odebrałam wiadomość:)Napiszę:)

      Usuń
  8. Tak, wieczorem zrobię losowanie -więc fajnie jak będą wszyscy mieć pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karola napisz do mnie maila, bo ja do ciebie wysylam i mi zwraca tiberianeyes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń