sobota, 17 maja 2014

Wymianka notesowa i zapraszam na kolejną...

Ostatnio organizowałam II edycję wymianki notesowej. Moją para była PaNaKo i otrzymałam od Niej cudowny notes na zapiski i wspaniałe ręcznie wykonane kwiaty...jestem cały czas oczarowana.
 A moja przesyłka zawierała romantyczny notes z dziewczynką -który,
 możecie właśnie zobaczyć na blogu u Marty.


 Dziękuję bardzo za wyminakę wszystkim osobom, które brały w niej udział. II-mam nadzieję,że nikt nie zawiódł i wszystkie notesy dotarły...więc zapraszam na kolejną wymiankę już III.
 *** 
Zasady: 
 *zapisy do 28 maja 
*losowanie par 29 maja ( po publikacji sami wymieniacie się adresami )
 *wykonaj notesik (dowolne kolory -co Wam w sercu gra) o wymiarach około 10 x15 cm -A6
 *czas na wysłanie do 15 czerwca
 *zrób zdjęcie notesu i pochwal się na blogu swoim dziełem oraz otrzymanym notesikiem do 25 czerwca
. To miły gest. 
 *nie ponoszę odpowiedzialności -jeśli któraś z osób nie wyśle wymiankowego notesu -wymiankę "monitorujecie" między sobą sami. 

 ***
Pary wymiankowe:

Goga-Panna Totti
Mój mały art świat-Peninia
Artnova-Anna B

A więc wymieniamy się adresikami-tworzymy notesy i wysyłam :) Miłej zabawy!

11 komentarzy:

  1. To iż nie zabardzo mam czas na neta ale twoje prace są dla mnie super wspaniałe więc jeśli mogę być w jakiś sposób uwzględniona pzrez ciebie było by mi bardzo miło - hmmmm. a jeśli tak się zdarzyłoby to co ja bym tobie ofiarować ??? - ryzyk fizyk staję w kolejce - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopowiem tylko że z czasem u mnie bardzo krucho więc jak masz jakąs osobkę w terminie na lipiec - jestem jak najbardziej - pozdrawiam ciepło Marii
      jak nie to nawet mnie nie zapisuj - mam swój honor aby nie być nie zorganizowaną osobą - papapa

      Usuń
  2. Wymianka bardzo udana, cudne notesy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba notesy cudne, a kwiaty - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze prace są cudowne :)
    Jeśli mogę, to też się zapisuję na wymianę :)
    co prawda nie mam bloga..., ale można mnie znaleźć tu: https://plus.google.com/u/0/112723993743009964318?tab=mX#112723993743009964318/posts?tab=mX
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też, choć notesy rzadko robię, z chęcią się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś chyba ze wzrokiem u mnie nie tak, daty nie dowidzę :D, ale jeśli dobrze liczę to brakuje jednej osoby do pary :) więc może przymkniesz oko na jednodniowe spóźnienie.

      Usuń
  7. To była mooja pierwsza wymianka ;) dziękuję :) za wspólną zabawę
    https://plus.google.com/112723993743009964318/posts/7k8bHkbZKV7
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń